Mushkie doesn’t tell anyone that she has a boyfriend, or that she’s having sex with him. All these secrets and her own insecurity sometimes lead to her not making the best decisions. After an embarrassing mishap, Mushkie finds that she has to rely on the discreet help of her best friend Sari. With gentle irony, the film tells a tale of the pain and joy of early sexual experiences and of a small act of vengeance.