Waylen and Russell steal cars. Each one reveals something about the personality of its owner. When they discover something of immense personal value, they find themselves in a moral dilemma: as they listen to the old audio cassettes, they hear the last words of a dying man to his family. Waylen wants to take the car back, which causes an argument between the two friends. A raw, candid portrait of youth in the mean streets of East London, of friendship, loss and loneliness.