All his life, Jonas’ deepest wish has been to become part of the underwater world. Alas, every single invention he’s built to help fulfil his dream has fallen short. Late in life, as a thick white beard has come to cover his face, old Jonas stumbles onto what may be the crucial piece which always managed to elude him. In the same fashion as Jonas constructs his submarines, Marlies van der Wel has assembled her animated film painstakingly by hand.