I’m going to tell you something that’s gonna change your life, and you’re gonna to listen. Life is short. How you got here doesn’t matter: life begins now. And now. And now. You get me? The past is past. It doesn’t control you. It does not define you. It is as dead and gone as the dinosaurs. And if you ignore what I say you waste your life, it’s nobody’s fault but your own.