Born in 1988, she lives and works in Amsterdam. She decided to make her first short film without ever having attended a film school. Gotta went on to win Best Short Film at the Noordelijk Film Festival. Kiem Holijanda was supported by the Netherlands Film Fund and filmed in Kosovo.