The interviews with the actresses are a shockingly unsurprising record of the era, creating a sobering assessment of working in an industry busy maintaining the machinery of male fantasies. Seyrig asks: “If you’d been a man, would you still have chosen to become an actor?” or “Have you ever acted in a scene with another woman and if so, was her role that of a competitor or a confidante?” – thus initiating a process of reflection. What’s astonishing is not the answers – a similar lack of nuanced roles and appropriate representation is still very much apparent today – but rather the fact that here, for once, someone was asking the right questions.